Do przodu

Czerwiec 26, 2012

Niektórzy mówią, ze z domu wyjeżdża się po to żeby do niego wrócić, może chwila dystansu od Krakowa pozwoliła mi wrócić do miasta i zrobić foty z których jestem o wiele bardziej zadowolony niż ostatnio. Jednak jak patrze na te zdjęcia to mam uczucia mieszane, jako że wczoraj w ciemni niektóre z tych negatywów powiększałem i  mam porównanie jak skaner wypala wiele tonów w biele, podkręca ziarno i ogólnie pogarsza plastykę. No ale w sumie i tak jestem całkiem zadowolony bo to wszystko jest tylko technicznym utrudnieniem jakoś do przeskoczenia (np. kupić skaner za sto tysięcy milionów).

Jednocześnie zrobiłem film w obscurze wykonanej z pudełka po zapałkach, kilka fotek umieszczam na dole (to te kwadratowe i nieostre  :]). Odbieram je jako bardzo urokliwe, będę kontynuował.

Kolejny wpis za bardzo niedługo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Komentarze 2 to “Do przodu”

  1. nitka said

    domek nad jeziorem boski gdziez to? i ostatnie mega;)

  2. Dzięki, im dłużej na nie patrze coraz bardziej mi się podoba :].
    A ten domek to nad jeziorem żywieckim, prawie tam nie wszedłem bo stwierdziłem, że nie chce fot ruin cisnąć 😀

Skomentuj

